Telewizja naziemna Wirtualnej Polski- WP.TV


Wiadomości

PSL "z Witosem na piersiach"

- My jako ruch ludowy, jako Polskie Stronnictwo Ludowe rozpoczęliśmy już obchody stulecia polskiej niepodległości - w Wierzchosławicach. W miejscu, w którym spoczywa premier naszej wolności - Wincenty Witos. Dziś z dumą, w najbardziej odświętnym, galowym stroju - z Witosem na naszych piersiach - idziemy na Zgromadzenie Narodowe, żeby uczcić stulecie niepodległości. Uczcić wszystkich ojców niepodległego państwa polskiego - powiedział dziennikarzom w Senacie, jeszcze przed orędziem prezydenta Dudy, Władysław Kosiniak-Kamysz. Szef PSL pytany, dlaczego konferencja nie odbyła się na galerii powiedział, że on i grupka posłów PSL nie zostali tam wpuszczeni. - Chcieliśmy to zrobić na tle biało-czerwonej flagi, orła w koronie - naszych symboli narodowych, które są dla nas wszystkich, nie dla wybranych. Nie zostaliśmy tam wpuszczeni. Powiedziano nam, że nasza konferencja nie może się tam odbyć. Dziękujemy za waszą życzliwość - państwa ze wszystkich stacji, rozgłośni - dziękujemy, że mogliście nas wysłuchać w Senacie. Jest to niepojęte, że w dniu takiego święta nie można w taki jasny sposób wyrazić swoich poglądów.

... więcej »

władysław kosiniak kamysz, wincenty witos, psl, niepodległość, andrzej duda 12 840 4:30

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (102)
Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~mr.Ed kon ,ktory mowi!! 2017-12-07 (19:57) 3 godziny i 15 minut temu

Zabraklo jednego od wiekow atrybutu jaki mieli chlopi bo Wy to od dekad nie z chlopami a obok chlopow stoicie " Z Y W I A I B R O N I A " ???Jeszcze troche a chlopi polscy chlopi z Sejmu was papierowi /chlopscy/wodzowie -p o g o n i a ??

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~saj 2017-12-07 (18:17) 4 godziny i 55 minut temu

psl ma tyle wspolnego z Witosem jak ub wsi komorowski kwasniewski bierut itp.z POLSKOSCIA

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
1
~ABC 2017-12-07 (15:21) 7 godzin i 51 minut temu

Widać wyraźnie iż PIS ma "uczulenie" niczym diabeł na wodę święconą , na wszystko co kojarzy się z demokracją i wolnością, za to chętnie pozwala się kojarzyć z faszyzmem, dyktaturą, przemocą, ksenofobią czy nienawiścią. Nie dajmy się zwieść wielkim słowom, bo za nimi czai się zło i zaraza gorsza od wszystkich plag egipskich.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
1
Zgadzam się z opinią
0
~krakus 2017-12-07 (14:24) 8 godzin i 48 minut temu

pisowcy po prostu boją się PSL. bo mówcie co chcecie - ale to jedyna partia z ideowym przesłaniem i jedyna demokracja w tym kraju. W PSL nie zagryza się prezesów, którzy odchodzą, a poprzedni prezesi wspierają aktualnego. i to dla tego przetrwali tyle lat i dlatego partyjki w stylu PiS - kaczystów, czy PO -aferzystów ich nienawidzą. ale ja jak ich teraz obserwiję - to na nich zagłosuję. i wam też radzę jak nie chcecie wojny domowej

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
12
Zgadzam się z opinią
5
~olo 2017-12-07 (11:19) 11 godzin i 53 minut temu

PSLowi dziszejszemu daleko jest do WITOSA okradliście nas polaków razem z platformą a teraz chcecie się odnaleść w historii precz z historii i wara od WITOSA

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
1
~ABC PRAWIOSCI 2017-12-07 (11:04) 12 godzin i 8 minut temu

Co to za nowy bozek. Jeden czci Pape. Drugi Witosa. Trzeci Rydzyka. Ludzie jak kazdy inny omylny. Stanie w prawdzie to obowiazek kazdego obywatela.Zwykle zasady do rangi bozka urosly.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
7
~Baca 2017-12-07 (09:21) 13 godzin i 51 minut temu

Fałszywe PSL w końcu założyło okulary i zobaczyli że emeryci sa krzywdzeni =a gdzie byli jak współ rzadzili ze złodziejami i agentami niemieckimi PO=że tego nie widzieli.Czy sa tak ciemni że nie wiedza że obiecywać a coś dokonać to są dwie różne sprawy.Witosa niech zdejma z klapy aby ich po zakłamanych twazyczkach nie kopał bo to był prawdziwy Polski patriota a nie jak WY.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
5
~gargulec 2017-12-07 (09:16) 13 godzin i 56 minut temu

Witos gdyby żył,zapadł by sie pod ziemię ze wstydu,że takie łachudry znajdują się w szeregach organizaci zwane PSL-em.Tam nie ma prawdziwych chłopów są tylko fałszywe,przemalowane lisy.mam nadzieję,że po nastepnych wyborach znikna definitywnie ze sceny politycznej.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
1
~Ja 2017-12-07 (09:13) 13 godzin i 59 minut temu

Choć każde ugrupowanie i każdy człowiek z osobna ma prawo do powoływania się na spuściznę Ruchu Ludowego, to jedynie obecne PSL czyni to godnie i szczerze. Co prawda PiS podszywa się także pod tradycje Ruchu Ludowego, Naczelnik próbuje- w propagandzie - odwiedzać Grób Wincentego Witosa w Wierzchosławicach, ale gdy idzie już np. o kasację wyroku brzeskiego przeciw temu przywódcy, czy miejsce Ruchu Ludowego w szkolnych programach nauczania, w mediach publicznych, firmowanych przecież przez PiS, to lepiej było za komuny. Dziś wytykanie młodym ludowcom ZSL-u i rzekomego komunizmu to bardziej niż śmiesznie, zwłaszcza kiedy aktywni funkcjonariusze aparatu partyjnego, i organów bezpieczeństwa PRL, są cenionymi harcownikami w obecnym obozie władzy. PSL, to jedyna przewidywalna, racjonalna i tradycyjna partia polityczna w Polsce. Nie ma, niestety, szczęścia do mediów i do salonowych oraz tzw. antysalonowych dziennikarzy.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
6
~ochla 2017-12-07 (08:47) 14 godzin i 25 minut temu

.....My jako ruch ludowy, jako Polskie Stronnictwo Ludowe...... ty siny skamieniały kumysie nie uzurpuj sobie prawa do PSL - u , szarchole wace

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
2
~aaa 2017-12-07 (07:21) 15 godzin i 51 minut temu

no i Po Sprawie Ludowcy

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~pisior 2017-12-07 (00:11) 23 godzin i 1 minutę temu

Same obchody urodzin Marszałka to za mało!Moi dziadkowie byli w PSL, ale ono się skończyło w 1947 roku wraz z ucieczką Mikołajczyka do USA. Później był kolaboracyjny, komunistyczny ZSL, a ten co się powołuje na PSL, to kolejne pokolenie na zewnątrz zielone, wewnątrz czerwone.Jeśli chodzi o Witosa, zgadzam się. Co do Piłsudzkiego, pisowcom się poprzestawiało w głowach! Naród to nie tylko PiS, jak to mówił poeta, to zbiorowy obowiązek. Wykluczjąc Witosa tworzą kłamstwo historyczne!!! To na zawołanie Witosa, chłopi prosto z wsi, zaopatrzeni w broń przez wojsko szli w krwawy bój z tzw. czerwoną klasą robotniczo-chłopską ze wschodu!!! Szli na całym froncie, nie zapominając o krwawej bitwie nad Niemnem, może kluczowej dla polskiego zwycięstwa!Znowuż odbija tzw. inteligencja socjalistyczna?! Bez Piłsudzkiego,Witosa,Dmowskiego i innych nie byłoby ZBIOROWEGO OBOWIĄZKU, czyli RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
0
~wl 2017-12-06 (23:09) 3 minuty temu

Chamskie komentarze pisiorów.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
0
~kwlod 2017-12-06 (18:31) 4 godziny i 41 minut temu

ZSL nie ma żadnego związku z niepodległością Polski ! To była przybudówka PZPR i PO ! Antypolska ! Hańba.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
1
~nacjonalista 2017-12-06 (15:11) 8 godzin i 1 minutę temu

pedały z psl nie obrażajcie Witosa !!!bo nie macie z nim nic wspolnego!!!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
1
~kuba 2017-12-06 (14:04) 9 godzin i 8 minut temu

Ale wy jesteście komunistycznym ZSL.Prawdziwy PSL wykończyli wasi ojcowie

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
4
~dsa 2017-12-06 (13:53) 9 godzin i 19 minut temu

pilsudzki to nie moj hero nalezal do polina. Witos przy nim jest pozytywna postacia,, wtracil go do wiezienia, pod pretekstem uzdrowienia panstwa a wlasciwie to rozprawil sie z Polakami obozem endeckim, z Polska,, ,zamach za pieniadze Rotszyldow nie byl legalny

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
4
~dsa 2017-12-06 (13:49) 9 godzin i 23 minut temu

Witos byl ludowcem pozytywna postacia, wieziony w Berezie,, ten obecny PSL nie ma nic wspolnego z dawnymi ludowcami,, a kysz,,

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
4
~zaq1 2017-12-06 (13:46) 9 godzin i 26 minut temu

PSL to GRU komunisci, gdzie jest Pawlak agent Rosji co wynegocjowal ceny gazu dla korzysci Rosji,, a gdzie jest twarz Kamysza,, ktory wynalazl aby Polacy fundowali emerytury UKr, to jest pond 100tys na lebka,, niech zmienia ten zapis,, sami agenci w tyum PSL a kysz,, polinie,,

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
3
~PSL-wiesniaki 2017-12-06 (13:18) 9 godzin i 54 minut temu

Ano dobrze ,ze idziecie w koszulkach z witosem jak CHAMY -bez Krawata- cytat z J.Pilsudskiego

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Zobacz także

WP Express [cały odcinek]

WP Express [cały odcinek]

Wiadomości
Świat konsumentów bywa skomplikowany - my pokażemy widzom, jak się po nim poruszać. Lifestyle, nowe technologie, kultura a także tematy ważne dla milionów Polaków -to wszystko w programie WP Express.
Lisicki i Żakowski pokłócili się o Conchitę Wurst w kościele

Lisicki i Żakowski pokłócili się o Conchitę Wurst w kościele

Wiadomości
Dawno nie było tak ostrej wymiany zdań. Redaktorów podzieliła uroczystość kościelna poświęcona homoseksualistom. Współgospodarzem był kardynał Christoph Schönborn. - Zachowuje się jak pajac. Robi ze świątyni miejsce groteski - mówił o kardynale Paweł Lisicki w "Bitwie redaktorów". - Stał się instrumentem propagandy homoseksualnej - dodał. Jacek Żakowski był oburzony. - Co pan opowiada za brednie? Co to za stwierdzenie idiotyczne. Dziewczyna i dziewczyna to najlepsza rodzina - powiedział Żakowski, tłumacząc, że według badań najtrwalsze są związki homoseksualne.
"Moja strona. Bitwa redaktorów". Kto ma prawo do oceny Komisji Weneckiej

"Moja strona. Bitwa redaktorów". Kto ma prawo do oceny Komisji Weneckiej

Moja strona. Bitwa redaktorów
Komisja Wenecka negatywnie oceniła nowelizację ustaw o KRS i SN. - Ja nie mam wykształcenia prawniczego, ale szanuję opinię konstytucjonalistów z innych stron świata. Czy byłby pan w stanie ocenić gotowość pacjenta do operacji mózgu? - pyta Jacek Żakowski z "Polityki" poruszając kwestię tego, kto może komentować wyroki KW.  - Odebrał pan ludziom prawo do oceny różnych instytucji. Pana zdaniem ludzie w Polsce są na tyle głupi, że nie są w stanie ocenić czy Komisja Wenecka ma rację czy nie? - kontruje Paweł Lisicki z "Do rzeczy". - Ludzie jak są chorzy to idą do lekarza. Z sondaży wynika, że opinie Komisji są poważane - zakończył Żakowski.
"Moja strona. Bitwa redaktorów": To było kwestią czasu kiedy PiS osiągnie 50%

"Moja strona. Bitwa redaktorów": To było kwestią czasu kiedy PiS osiągnie 50%

Moja strona. Bitwa redaktorów
- To jest akurat manipulacja Faktu, PiS nie osiągnął 50% - podkreślił Jacek Żakowski komentując sondaż, z którego jednoznacznie wynika, że partia rządząca cieszy się nieustającym poparciem ankietowanych.- Ludzie są zadowoleni z ogółu zmian jakie następują, oraz są totalnie rozczarowani opozycją - odpowiada w rozmowie Paweł Lisicki
Rosja nie chce oddać wraku. Komentatorzy WP są zgodni

Rosja nie chce oddać wraku. Komentatorzy WP są zgodni

Moja strona. Bitwa redaktorów
- Zamiast pouczać Polaków, Władimir Putin powinien oddać wrak. Na tym polega perfidia jego działania. Faktycznie uniemożliwia jakiejkolwiek badania, ale teoretycznie na zewnątrz opowiada wszystkim: "patrzcie, jestem otwarty" - uważa Paweł Lisicki. Według niego, Polska ma ograniczone możliwości, jeśli chodzi o formę nacisku na Rosję. Z tym stwierdzeniem zgadza się Jacek Żakowski. - Zachowujemy się jak małpa w klatce. Putin jeździ kijem po sztachetach, a my się wściekamy. Czym bardziej żądamy oddania wraku, tym bardziej on się cieszy - dodał.
"Coś niesamowitego". Żakowski komentuje sondaż WP o Szydło

"Coś niesamowitego". Żakowski komentuje sondaż WP o Szydło

Moja strona. Bitwa redaktorów
Z sondażu WP na panelu Ariadna wynika, że wyborcy PiS w większości negatywnie (52 proc.) oceniają fakt, że Beata Szydło przestała być premierem.  Wyniki skomentowali publicyści w studiu WP.  - To jest coś  niesamowitego. Widać frustrację związaną z odwołaniem Szydło, ale elektorat wybiera partię, nawet jeśli się z nią nie zgadza. Troszkę tak było z PO, ale nie w takim stopniu. Jak zaatakowali OFE, elektorat w większości przy nich został, część jednak odpłynęła. Powstała Nowoczesna - przypomniał Jacek Żakowski. - Dla PiS-u liderem jest Kaczyński. Tak długo jak on nim jest, pytanie kto będzie rządził formalnie, czy Szydło, czy Morawiecki ma mniejsze znaczenie. Zaufanie jest zaufaniem dla Kaczyńskiego - mówił z kolei Paweł Lisicki. Komentatorzy odnieśli się również do zaskakującej deklaracji marszałka Senatu Stanisława Karczewskiego, który zapowiedział, że Beata Szydło - o czym się wcześniej spekulowało - raczej nie zostanie kandydatem PiS na prezydenta Warszawy. Zasugerował, że może zostać kandydatką Prawa i Sprawiedliwości na prezydenta Polski lub wrócić na urząd premiera. - Trudno było sobie wyobrazić, by premier, która zdobyła sympatię dużej części elektoratu, została wystawiona do ryzykownej dla PiS walki - mówił Lisicki. - Byłoby okrucieństwem, gdyby Kaczyński kazał Szydło kandydować na prezydenta Warszawy. Szkoda topić taki kapitał. To, że może zostać premierem, wydaje mi się prawdopodobne - ocenił z kolei Żakowski. (oprac. Natalia Durman)
WP Express

WP Express

Wydanie: 18 grudnia 2017
O problemie z dostępem do czystej wody na świecie i co taksówkarze najbardziej lubią w swojej pracy. Właśnie te tematy zostały poruszone w ostatnim WP Express. Zaprasza Patryk Ignaczak.
Dostęp do czystej wody. Czy na świecie jest z tym problem?

Dostęp do czystej wody. Czy na świecie jest z tym problem?

Wiadomości
Woda to źródło życia. Tymczasem UNICEF podaje, że znaczny procent ludzi na świecie nie ma do niej dostępu. O tym jak rozwiązać ten problem rozmawiał ze swoimi gośćmi w WP Express Patryk Ignaczak.
"Moja strona. Bitwa redaktorów" już w poniedziałek o 9.00 w WP

"Moja strona. Bitwa redaktorów" już w poniedziałek o 9.00 w WP

Moja strona. Bitwa redaktorów
- Nie ma konsultacji społecznych przy żadnej ważnej ustawie, są one uchwalane nocami. To tworzy atmosferę, która usprawiedliwia stosowanie przemocy na ulicach – mówił przed tygodniem Jacek Żakowski, komentując dokonujące się reformy PiS. – Mówienie o końcu demokracji, autorytaryzmie, powoduje, że staje się pan zapleczem intelektualnym radykałów, którym się wmawia, że nie żyjemy w normalnym państwie – odpowiadał stanowczo Paweł Lisicki. Czy PiS jedynie reformuje Polskę, czy jednak łamie standardy demokracji? O to będą się spierać Jacek Żakowski i Paweł Lisicki o 9:00 w Bitwie Redaktorów, którą będzie moderował Łukasz Mężyk. Redaktorzy orozmawiają m.in. o szykujących się zmianach w ordynacji wyborczej, reformie KRS i SN. Dotkną również tematu niełatwych relacji Polski z Unią Europejską, które były głównym wyzwaniem pierwszego tygodnia rządu Mateusza Morawieckiego.